Kao vodeći proizvođač piva na domaćem tržištu, Pivara „Trebjesa“ ima jasno postavljenu strategiju poslovanja u skladu s načelima održivog razvoja.
U kompaniji smatraju da su kao proizvođač piva obavezni i odgovorni da promovišu umjereno i odgovorno konzumiranje alkohola, zbog čega su 2009. godine pokrenuli kampanju “Kad pijem ne vozim”. Cilj ove kampanje je podizanje svijesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Glavne akivnosti kampanje usmjerene su na edukaciju. Svake godine, u saradnji sa Upravom policije, realizuje se Mjesec bezbjednosti u saobraćaju, kad je fokus upravo na edukativnim porukama iz ove kampanje.
Pored ovoga, Pivara je u prethodnih devet godina donirala 23 alkometra za Upravu policije.
„Kad pijem, ne vozim“ kampanja već nekoliko godina važan je dio jednog od najvećih muzičkih festivala u zemlji, Lake Fest-a , koji okupi na desetine hiljada posjetilaca. Pivara u saradnji sa izabranim prevoznikom obezbjeđuje popust na autobuske karte, promovišući na taj način dolazak organizovanim prevozom i bezbjedan povratak kući.